plugga vs. inte plugga

Bord eju plugga inför imorrn, men finns ju annat att göra också, som att tänka på att Jenny ska till Hultsfred i sommar =) Wiiiihaaaa...jag ska åka dit och jobba för Service & Co, endast 4 tim/dag så resten är fri tid på festivalen, har fått biljetten idag, najs!! Jag och elsa ska jobba ihop, ska bli sjukt kul, själva jobbandet tror vi består av att gå runt och snacka om reseledarutbildningen och ta mailadresser så att de kan skicka information till dem senare=)...Kommer få information senare om allt hoppas jag ;P

Känns jättekul att ha något att se fram emot!! Jag var helt euforisk igår när jag fick reda på att jag "fått jobbet", tjiiihoo...får ta tag i pluggandet nu!


2 av instruktörerna när vi var på utomhusgudstjänsten, Susanna och Tanja =)


Lina och Kattis satt i skuggan


Såhär var min vy under dagen, kan även meddela att man fick bränna i ansiktet och på bröstet :P

Kommer fler bilder framöver

Kommentarer
Postat av: Annie

wiiiieee....va kul att du kommer dit, då kommer du ju på festival i sommar trots allt :):):)låter som att du har det kanon, strunt i ett misslyckande, tänk på allt annat som har gått så bra!...ha d fortsatt bra gumms....kramar

2009-06-04 @ 11:43:29
Postat av: Li

Gud va kul för er att ni ska till Hultsfred! Fan va nice. Själv ska jag jobba kvar här September ut! Sen ska jag iväg. Vi MÅSTE träffas i sommar. Vem vet, jag kanske råkar hamna på Hultsfred!? :D Kom hit NU!

2009-06-05 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0