Midsommar it was

okej, Nu till uppdateringen om midsommar :P. Den var GRYM =) PÅ midsommarafton var det inflyttningskalas utanför kvänum (en liten liten håla) Annie och Johannes hade gjort det jättemysigt i garaget där vi satt och åt. De hade satt upp björkris med ballonger och jirlanger i och färgade lysrör i taket och diskokula osv, helnajs. Även fast detta inte var en strand i grekland så hindrade inte dig mig och sparris från att köra "lay all your love on me" på knäna i jordgubbsmoset och dansa på bord, det var bland det bästa på hela kvällen. Jag hade en mycket gemytlig afton (även om det inträffade en och annan tagisk händelse) och sov på soffan med sparris innan det var dags att dra till kusten, yiiihaaaa.

På kusten bodde vi i huset a la hallersbo, tredje året i rad. Vi intog källaren tillsammans med hennes storebrors kompisar, för att citera hennes storebror "Jenny nu aktar du dig för ......han är en hal ål" haha. Jag aktade mig väldigt noga. På kvällen blev det kungshamn, (mat igen för hela gänget) sååå sjukt god pizza vi delade på och utgång. Det var hur kul som helst. På söndagen blev det en tur in till smögen där vi skulle gå på bryggan och mysa, men regnet var inte på vår sida så efter att ha tagit skydd under diverse saker kom vi till slut till början av bryggan där det blev räkmacka o kaffe latte, mums...Det gick ingen nöd på oss även fast regnet fortsatte, vi satt insvepta i varsin filt och mös. När vi kom tillbaka till bovall igen så kom solen fram, hehe. På kvällen lagade vi mat till systrarna hallersbo som jobbade och slet, det blev återigen en mycket lyckad kväll och jag kunde inte sluta fnittra...Sofia var ledig dagen efter så hon sov också i huset och jag fick då äntligen dela säng med frugan igen ha ha....Ska sägas att det var en 80 säng men vi hade gott om plats. Dagen efter blev det hemfärd på em efter lite gassande i solen och lunch. Sammanfattningsvis en mycket trevlig midsommar =)

just ja, vi fixade världens blommigaste och finaste midsommarstång och fick alla på inflyttningskalaset att dansa runt den. KUL!




Sparris gjorde sönder ett antal gafflar när vi åt, hehe


Fanns en mkt intressant kamera




Vi hade kul, haha


DAAAAANS =)


Grabbarna njöt av jordgubbar, glass och vädret


Put that cd on maestro, shake that thing and dance all night long


Dans var det


okej, alla dansade inte hela tiden :P


vi hann med att mysa lite också =)

Kommentarer
Postat av: agnes

Fin redogörelse, men jag ser för fan stenad ut på film-bilden. Auööööh, dessutom fint att jag lämnade hemmet med mittbena och noggrannt plattat hår.

2009-06-30 @ 11:15:30
URL: http://agnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0