Malmö-Vara

Anlände till Vara giår kväll efter några timmar på olika tåg. Känns konstigt att vara tillbaka i lilla Vara igen faktiskt. SAKNAR så otroligt mycket redan. Känns inte som att det ska avra såhär utan att jag väntar på att flera av er ska kliva in genom dörren och säga något i stil med "när ska vi äta"  "palla att ha ett välkomstmöte på danska"...

Det var super i Malmö, dock märktes det på alla att vi inte var lika glada och uppåt som förut när vi var ute, pga att vi visste vad som väntade dagen efter :(...Tack Li för trevlig vistelse!! Efter några tårar så bar det iaf iväg och inatt så sov jag i 14 TIMMAR. Det behövdes nog med tanke på att flera nätter innan dess så sov jag bara 4-5 timmar. Har lite ont i kroppen igen efter att ha sovit i min säng, det hade jag den första natten efter jag kom hem från spanien också, känns också konstigt att ha så gott om plats genom att man nu har en 120 säng istället för 80-90 cm säng.


Min bebis, storasyster, Jag, Min man, lillasyster och Hunden = Familjen i L226

Kommentarer
Postat av: Zandra

hej sötnos! det var jättekul med liseberg men det är inget som säger att jag inte kan åka dit igen i sommar om det är så att vi ska ha reunion ;) hehe. och ja, det blir nog hultsfred! och sen drar cecilia och jag till sunnybeach! :D hade ni kul i danmark?

2009-06-08 @ 09:54:08
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0