kl 7

ohh my, har jobbat kväll ikväll och ska gå bredvid/jobba imorgon, börjar KL 7 för att komma in i rutinerna och ha koll på allt när jag går på mitt schema nästa vecka. Kommer ju börja kl 7 mycket i sommar, men jag är nästan lite orolig för hur det kommer gå imorgon. Jag har haft otroligt svårt för att komma upp morgnarna efter jag kom hem från Danmark. Dagen efter jag kom hem från Danmark/Malmö så sov jag till kl 15, jisses! Och det blev väl inte bättre i och för sig när jag kom i säng halv fem i lördags natt för då sov jag till kl 13 dagen efter.

I morses däremot tänkte jag att jag skulle gå upp vid 9.30 för att få lite ordning på rutinerna i alla fall. Jag vet att jag vaknade, stängde av larmet och tänkte gå upp, sen vet jag inte vad som gick snett för sen vaknade jag kl 12 av att mamma väckte mig :S

Nu ska jag försöka att sova snart så att jag tar mig upp ur sängen imorrn när klockan ringer....ZZZZzzzZZzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0