Inkomster och Utgifter

Har jobbat för första gången på typ 2 månader idag, det var en mjukstart med endast några timmars jobb vilket var skönt. Innan jag började jobba så hann jag med att shoppa i Borås. Det var 2 år senast jag var i Borås så det var skoj. Det blev en hel del inhandlat, jag skulle följa med frugan och handla men jaaaa det blev jag som handlade en massa istället =). Jag är rätt nöjd med dagens inköp för utav 8 saker så var endast en svart sak, vilket är sensation när man heter Jenny :D..Man kan ju börja fundera på om jag har blivit sjuk, men det tror jag faktiskt inte :P

Det var skönt att jag hade några timmars jobb efter att ha satt sprätt på lite pengar, men har man inkomster så har man utgifter, right?

Ska tilläggas att hoodien fanns inte....suuuck

Kommentarer
Postat av: Anna

Heeeje, Jenny. Nu har vi hittat varandra höhö! Mönstringen gick bra. ska göra lumpen, rycker in i augusti nästa år. så det blir perfekt. Hinner kanske t om jobba lite som guide då, och jag får jobb.



Och varför sa du inte till att du var i Borååååås!!? gaah, vi hade kunnat träffas ju! Säg till nästa gång du kommer hit. Så kan vi fika kanske eller nåt :)

2009-06-14 @ 16:54:31
URL: http://lillanna160cm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0