berg- och dalbana

Ska snart iväg och träffa HELA gänget här hemma. Tror att alla kommer iaf. Ska bli sååå kul!! Trots detta så sitter jag och gråter just nu. Har precis läst Jennies blogg som jag precis upptäckte (min sambo i lloret de mar) och hon verkar ha det bra nu efter lite motgångar med  sin sambo i Bulgarien osv. Hon har nu bytt hotell och sambo och har det bra=) men hon skriver att hon saknar sin sambo från Spanien!!! Då kom allt över mig och jisses vad jag saknar dem! Jag vill så sjukt gärna vara med dem i Bulgarien.

Jennie och Kim visa dem att ni äger Bulgarien =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Saknar dig med hjärtat! Så himla mycket, vi vill att du kommer ner. Vi pratade om det för senast en timme sen typ.. Kom! Puss <3

2009-06-10 @ 15:15:09
URL: http://jenniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0