Vad är bäst?

Är det bäst att visa känslor eller att låtsas om som att man inte berörs av saker. Ska man visa att man blir ledsen och bryr sig eller är det kanske egentligen bäst för en själv att hålla det inom sig?

Genom att visa att man blir ledsen/arg så blir man ju sårbar och öppnar upp sig så att det finns ännu mer öppna sår för andra att strö salt i. Svårt att veta vad som är bäst. Kanske är olika i olika situationer, men hur ska man då veta vad som är bäst i varje enskild situation?

Det bästa är kanske att inte bry sig så slipper man alla bekymmer. Jag kanske ska bli som jag var förr, hade en period då inget kunde stoppa mig och ingen rådde på mig, ingen fick mig ur balans!

Även fast beslutet var upp till mig så betyder det ju inte att det är så jag vill att det ska vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0