Time on my own

Gött att vara själv hemma även om det bara varade över en natt, man kan göra som man vill utan att någon bryr sig. I längden skulle jag nog inte trivas med det för jag vill ha någon där också som jag kan prata med eller bara höra ljud av att det finns andra i huset, men ibland är det riktigt skönt att vara själv! Under gårdagen hanns det med både ett och annat, bl.a.en snabb tur till göteborg, tack för sällskapet=) På kvällen såg vi på The boy in the striped pyjamas, riktigt riktigt bra men obehaglig film. Se den!

Resursen ringde så nu blir det jobb på min 10 dagars ledighet, tomorrow it is. Men det hindrar icke kvällens planer, och fiesta a la casa ejdestigo. Ser även fram emot torsdag då det troligtvis blir fiesta i casa ejdestigisimo =)

Over and out, time to do whatever I want to =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0