Mer än ord kan säga

okej, dags för uppdateringen som aldrig kom av typ; hultsfred, v-borgbesök osv

Hultan

Resan börjar i falköping mot Hultsfred där han o hans kompis drar med mig och tycker att vi ska ta följe till festivalen. Han skar sig och började bloda ner allt i sin omgivning. Även honom jag köpte en andrahandsbiljett av till min kära syssling


Kings of Leon, första konserten jag såg. Riktigt bra!


Jenniann i det bästa köpet på denna festival


Inomhuskonsert, med jenniann o hennes syster


Anna Ternheim hade en i bandet som spelade såg, asballt ljud!!


Bästa kvällen, jag och Elsa fick vara dj:s...Var en kille som hade byggt en grym högtalare och vi började dansa och sedan var alla där ;)


Såhär glad blev man när syssling äntligen kom


Make love to the tree<3


Lägg märke till skorna


Happy faces at Winnerbäck (han var ganska ok faktiskt)


Såhär ser det ut när man åker hem

Bad i friel och årets pizzabesök i Vänersborg

Underbart


VM i konstsim nästa!


shoes in the sky


Vi cyklade hem


För att orka cykla behövs det godis

Inte att förglömma Jordgubbens dag
    
jag och "bror" i farten

 
                                                         hmmmm

Måndagsklubb under seglarveckan på västkusten
     
Love        is             in           the         air           between          the wives

Måndax på hemmaplan med utgång

Man ska ha valmöjlighet



                                                



Mycket trevlig kväll

Planerad måndagsklubb men jag och Ida blev av med varsin högersko...Vilken kille vill ha två högerklackskor?

Allt var frid och fröjd




Agnes var nyklippt, very najs fågelbajs


Undra vad de tittar på?


Allt var bra tills jag och Ida inte hittade våra högerskor, så vi fick låna flip flops i storlek 43 av värden...Vi letade igenom hela lägenheten, tvättkorg, ugn, garderober, utomhus. Men det var spårlöst försvunna och de har inte återfunnits än.
Vi var inte såhär glada egentligen, vi sörjer faktiskt fortfarande våra skor


Så kvällen tillbringades i dessa skor, utanför stadt i 2,5 timme och var sedan en sväng i Järpås innan de fick följa med hem...Annorlunda måndag

Hoffmaestro

Vaddå är det inte jul??




Love love love♥


Jag tycker vi lyckades ganska bra med bitchblicken :P


Såhär glad blev Johan när träffade mig, hehe. Eller hur? ;)




Ett och annat träningspass hanns tydligen med

Ojdå fick visste ingen bild på hoffmaestro, däremot en videosnutt. Det var jättebra i alla fall, tummen upp!!

Slagsmål i Lidköping

Lyssnar musik


Johnny Kask tolkar Johnny Cash på svenska

     
Sen var det muffinsmarathon, häng och dans at Pagnes place

Och vet ni en båt är under 12 x 4 meter, annars är det ett skepp. Lärorik afton


Kommentarer
Postat av: J

D v e k 7. J g d b



fundera på den här förkortningen

2009-07-27 @ 13:08:53
Postat av: agnes

Fasen så fina bilder! Blir helt till mig i trasorna när du påminner mig om hur fint livet är ibland! Jag är saker på att Jocke och Sara inte har nånting emot publiceringen.

2009-07-27 @ 20:14:06
Postat av: erica

japp skepp... inte båt... fast komihåg att en färja är abstrakt! ;) fina bilder hurredudu!

2009-07-27 @ 21:01:22
Postat av: GreenPeace

Fy vad mycket skräp och ni lämnat efter på hultsfred!

2009-08-01 @ 22:45:30
Postat av: Jenny

Johan: jag löste dte ju med lite hjälp:P



Pagnes: Sometimes life's sweet....ser fram emot mer fina bilder med dig=)



Erica: Helt klart abstrakt ;)



Greenpeace aka viktor...Nice one;)

2009-08-01 @ 23:18:38
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0