Jag behöver....

  • SÖMN (är sjukt trött efter helgens jobb)
  • Packa.....inför Hultsfredsfestivalen som jag åker på direkt efter onsdagens arbetspass. Bara hem och byta om och byta väska
  • Tid att tänka
  • Tid att känna efter
  • Bränna en cd-skiva tills ikväll (eftersom mina kära vänner alltid ber mig ta med cd-skivor och de flesta är väldigt gamla plus att jag har en tendens att glömma någon skiva varje gång. Jag är iaf nöjd att för det mesta vara utsedd till Dj :D)
  •  Duscha och göra iordning mig tills ikväll (men badrummet är upptaget)
  • Jag behöver äta för att orka med natten (men jag är inte hungrig, käkade ju kl 12)
  • Planera mitt liv
  • Bestämma mig (jag hade ju som nyårslöfte att 2009 inte skulle innehålla så många "jag vet inte" och det gick bra i ganska många månader men känns som att jag glömt bort mitt nyårslöfte sen jag kom hem)
  • Stänga av datorn

Kommentarer
Postat av: Markus

Ring in sjuk och vips är många av problemen ur vägen. Eller multitaska, som kvinnor kan! :p

2009-07-06 @ 18:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0