Grilla

Igår på dagen var det sjukt segt, ingen hemma som kunde åka och bada med mig i det fina vädret så jag fick ligga ute på gräsmattan och käka vindruvor och dricka Mer på egen hand istället. Inte helt fy skam det heller i och för sig. Då kläckte jag och Rynge den briljanta idén att vi skulle åka och våldgästa Annie och Johannes på kvällen och grilla, hehe.

Vi skulle bara kolla om de tänkte vara hemma  och sedan dra dit utan att de visste något, men Rynge förberedde dem på att vi skulle komma och det var ok med dem, great planen gick som smort!!  Så på kvällen tog vi med oss lite käk och drog till deras place utanför Kvänum, där grillade vi, pratade, lekte med katterna och drog igenom ett antal filmer, behöver det tilläggas att både jag och Annie somnade under sista filmen som var slut strax efter kl 2, hehe. Annie somnade t.o.m. på golvet, hehe. Trevlig kväll :D


Doris är den knäppaste katten jag träffat, haha. På ett skönt sätt :P


Rynge och Johannes har lekt med Doris och förundrats över hennes beteende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0