1 juli

Japp då var årets första bad gjort (i svergie). Det blev 1 juli. Sent jag vet! Jag är faktiskt ingen badkruka men jag har inte haft tillfälle att bada innan. Jag och Sparris drog till lisch och mötte upp Agnes sedan picnicade vi på stranden och badade, det var skönt=) Dock så var det inte så mycket sol och på andra sidan vänern så såg vi oväder med regn och åska. Vi klarade oss ifrån det men det började blåsa en del så vi drog in till stan istället.

Efter att ha varit hemma i cirka 1 timme så drog jag iväg för att bada igen, denna gång till Kvinnestadssjön. Har aldrig varit där förut men det var helt ok och riktigt skönt i vattnet. Vi simmade ut till en ö och kollade runt lite. Fick höra av 2 småkillar att ön hette storsjön, sen så fanns det lillön och en ö till. Det var faktikst lite jobbigt att simma i motström, hehe.
Så tummen UPP för bad :D


mmm mat






Kommentarer
Postat av: Lina

Oh svampbob är med :D

2009-07-05 @ 01:12:36
URL: http://metrobloggen.se/perssonlina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0