03.30

Vaknade inatt och kände mig jätteillamående och spydde. Det var bara att ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma kl 07.00. Eftersom man jobbar med äldre så får man ju inte riskera att de blir sjuka. Nu känner jag mig bättre så jag vet inte vad det var, om det hade varit maginfluensa så borde jag ju fortfarande ligga och spy. Det gör jag inte som tur är. Så det blir att jag åker och jobbar/njuter/lyssnar på musik på hultsfred.

Jag har en tendens att bli dålig innan jag ska åka iväg någonstans eller under tiden jag är iväg. Innan jag skulle åka till spanien i 1 månad så låg jag i 40 graders feber, väl där nere var jag förkyld och hostade och fick ta hostmedicin och alvedon till och från. När det var dags att åka till Danmark fick jag penicillin mot luftvägsinfektion och salva mot ögoninflammation. För några år sedan när vi var i kroatien/tjeckien fick jag någon släng av matförgiftnig (kommer du ihåg annie?). I Polen hade jag och Annie någon konstig kräksjuka som inte ens varade i en dag, bra det iofs. Nu håller jag tummarna för att jag ska hålla mig kry!

Kommentarer
Postat av: John

mmm, inte bra.. å för att inte glömma feber i London! ;)

2009-07-08 @ 17:56:43
Postat av: Annie

nejmen hurru...fattar inte va som händer med dej nr du ska någonstans....haha, klart jag kommer ihåg...soptunnan va d va (?) och thomas min :):) du har en förmåga att söka dig till soptunnor du :)(va väl samma sak i polen?) skönt iaf att du blev bra igen...ha d kanon på hultfred, och du, njut!!! kramar

2009-07-09 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0