Toppenhumör

Solen skiner här och det är en underbar dag, jag sitter just nu i lobbyn på ett av hotellen för internet uppe i norr krånglar. när det är fint väder som idag är de flesta gästerna nöjda=)

Måste bara säga det, jag köpte ett par skor igår, ett par utan klack faktiskt. Men ska snart iväg och shoppa igen, då kommer det nog bli ett par med klack också, känns så bra :P

Ska till hyrbilsfirman idag igen och föröska att få tillbaka mina saker som låg i bilen och så ska jag till Guardia civil för tredje gången och få rapporten, förhoppningsvis.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du har en bra dag!

vänliga hälsningar,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-12-09 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0