Bilder säger mer än 1000 ord, eller hur var det=)

Var längesedan jag visade hur jag har det här, så här kommer lite bilder

 



 31 okt på jeeptur med bravo och vårt team




Halloween


Vi äro små änglar vi, flax flax.


Undrar vad "bror" min gjort för att förtjäna detta!


Upptagna i telefon, ingen ovanlig syn. René, Johanna och bror-René



Saras syster på besök uppe i norr. Saras syster, jag, debs och johanna


Charmerande :P
Line och René från Bravo som båda har åkt vidare till andra destinationer, ni är saknade!


Många från Bravo och oss i "Suntrip"


Jag friar till chefen, man kan ju alltid försöka att få högre lön ;)


Vi på golfbanan, yeah


Sara blev ett med golfklubborna


Rockduon


 Kärlek på Fue, Sara och Kajsa som är på besök (vi längtar tills du kommer igen)





Helle, ny guide i Bravo


Jag och Debs leker





På jeepsafari på Cofetestranden på min lediga dag




I grottorna i Ajuy med bror och Sara


Svart lavastrand i Ajuy


Jag och sara har skrivit ett avtal att vi ska tvätta brors kläder, vi tycker vi har gjort ett riktigt bra avtal. Då kan det se ut såhär när kläderna ska torka.


Vi 2 var ute på julaftonsmorgon och högg en gran i "skogen" haha. Finns ju knappt någon växtlighet här på Fue.


GRANEN


Tomten gör sig iordning för att gå ut till de snälla barnen på hotellen


Svenskt-danskt-norskt julbord



Jag hoppas att alla ni hemma har haft en God Jul. Jag har haft en mysigt och lugn jul tillsammans med min lilla extra familj här på Fue.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0