Lyckan var total

Lyckan steg gradvis, först kusten...God latte, mumsig mat och myskväll=)

  

På hemvägen var det massa krångel, men sen i Thn där där där, där stod de...Skorna och bara väntade på mig. De liksom skrek efter mig, kom och ta mig! Det fanns två par kvar så de blev lite ledsna att de fick skiljas åt men det paret jag köpte har det bra nu. De är lyckliga tillsammans med mig. Vi tänker dock på det andra paret ibland och undrar var de befinner sig och hoppas att de har det lika bra som vi.

Så nu är den stulna högerskon ersatt med ett splitter nytt par. Det blev även 2 par skor till, ett par som jag kollat på innan och ett par vanliga pjucks som får ersätta de som jag kastade efter hultsfred. Jag är bara tvungen att visa dem, lyckan var total när jag köpt skorna:)



Sometimes life's sweet♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Fritt fram för någon att sno en av dina vänsterskor nu då;)

2009-08-05 @ 14:54:54
Postat av: agnes

GUD JENY JAG BLIR SJUKT OROAD AV ATT DU VÄRDESÄTTER SKOR HÖGRE ÄN DINA VÄNNER

På sant, faktiskt

2009-08-06 @ 13:09:07
Postat av: erica

jag lider med din saknade högersko... alldeles ensam.. men förhoppingsvis har den idas sko som sällskap!

2009-08-06 @ 14:38:58
Postat av: Anonym

miss you <3

2009-08-12 @ 12:49:32
Postat av: Pärlan

Måste säga att du har otroligt bra smak snygging :)

2009-08-13 @ 10:46:57
Postat av: Jenny

Thanx bästaste pärlan!



Men agnes, visst har jag prioriterat Brage det senaste?!:D

2009-08-13 @ 13:36:19
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0