Taggad

Jag har varit hur taggad som helst i 2 dagar!! Nu har jag äntligen fått göra det, jag har gått på glödande kol=)

Jag hade bestämt från allra första dagen när jag fick höra det, att jag skulle genomföra det, såg det som en kul sak att göra när man väl fick chansen så jag gjorde det.

Nu är jag taggad inför Black & White imorrn, ska på Pubrunda (valfritt arrangemang som vi betalat för) men är runt 140 av 180 st som ska med, vi har blivit indelade i black or white, jag blev black :P....Man ska klä ut sig, jag ska vara ngt åt punk/metal fans hade jag tänkt, metalfan var ett av ledorden som man kunde tänka på när det gällde black. Hade tänkt att gå och köpa ngn accesoar (nitarmband o så) imorrn till det men vi har bara siesta i 1 timme och då ska min grupp ha möte. (vi har blivit indelade i 4 grupper som ska hålla i varsin show och vi har först, nu på sön) så jag hinner inte köpa ngt imorrn!!

Kommer nog inte bli uppdatering förrän fram på mån-tis nu.
Kisshug

Kommentarer
Postat av: Artman

Där hade du tur som fick Black. Ser inte dej klädd i vitt så ofta direkt. :D

2009-04-25 @ 08:36:59
Postat av: erica

haha hoppas att du hande kul ute och att du gjorde alla metalfans du känner (dvs jag?) stolta! (hoppas det finns bilder?!?) men helt fejkat blev det ju inte... du har ju smaken om inte stilen ;P härligt att du kommigt igång med inläggen... avundas dig resan o upplevelserna... men kanske inte pluggandet! kommer o sakna dig på grillningen ikväll... puss

2009-04-25 @ 10:36:25
Postat av: agnes

GRYMME!!!

Obligatorisk fråga; hur kändes det?

2009-04-25 @ 13:22:57
Postat av: Fia

Herregud frugan! Tur att jag inte är med. Jag hade ju kissat i brallan om jag såg dig;) Men det passade ju din garderob utmärkt att få tema svart;) Jag hade oxå kunnat ställa upp;)



O de där med att gå på kol! Bustufft! Jag vill höra detaljer om de nån gång. :)



kramkalas

2009-04-25 @ 15:02:01
Postat av: Jenny

naaaaw sa sota ni ar=)...klart jag gjorda alla metalfans stolta och det passade verkligen min garderob battre an vitt hihi.....den kvallen var helnajs, vi kan ta detlajerna en annan gang ;P

2009-04-30 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0