Lever - lever inte

Kan meddela alla att jag lever men dock inte mitt internet. Har hört att många varit oroliga över min tillstånd, så jag kommit fram och så. Men ni är ju inte mer handlingförlamade än att ni kontaktat min familj som underättat er om läget. Tror säkert att de uppskattar samtalen som kommer hem=)

Vet inte vad det är för fel på mitt internet (min dator) , för andra har fått igång det. Ibland ligger det nere så att ingen kommer ut, vissa är anslutna till själva servern (om det är så det heter) men de kommer inte ut på någon internetsida men jag blir inte ens ansluten, har inte hört ngn annan som haft det problemet. Just nu lånar jag min rumskamrats dator iaf! Inte haft dator sedan i lördags :S katastrof!!

Allt är bra iaf, det är väääääldigt intensivt. Långa dagar, valigtvis från 9-19 och sedan någon aktivitet från kl 21 också så det är inte mycket tid att göra något på. Inte alltid vi har siesta heller så då blir det tajt med o käka lunch. Igår var vi på mingelparty på kvällen det var mycket gemytligt, hehe. Både Bono, Pink och Elvis var där;) hehe...Och jag blev gift med en dank vid namn jannik, haha. Vi blev vidgda av elvis vid ett hjärtaltare..Det var en liten uppgift igår då man ksulle hitta son partner (en lek med olika kort)...sedan var vi ute och kollade läget på ett av diskoteken en stund men gick sedan hem för en välbehövlig sömn.

Jag har det bara bra här borta, trevliga människor, en bra rumskamrat, okej mat (kan rapportera om den ngn annan dag) mkt nya upplevelser osv. Trodde när jag åkte hit att jag skulle hinna ha lite sem vid poolen också, men än så länge så har det inte varit något med det, på siestan har det varit grupparbeten och liknande, så får se om man hinner ta några djupa andetag innan man åker hem och om man fått lite färg iaf, känns för tillfället väldigt tveksamt

Idag har vi varit i Barcelona. La segrada familia, mkt fin kyrka ritad av Gaudi, var på camp Nou (F.C Barcelonas arena, var o såg planen, kommentatorernas rum, VIP området osv, det var mäktigt iaf att se en så stor arena med 140 000 platser. La Ramambla inne i barca var fint men vi var et gäng som drog oss mer ut på smågatorna, trevligt=)....Hade inte så mkt tid inne i själva barca vilket var väldigt synd då jag är väldigt sugen på att komma den nära. har bara hört massa gott om barca!


Imorgon kväll efter lektionerna ska vi som vill gå på glödande kol! Ska bli en upplevelse.

Får ursäkta om det är  något osammanhängande eller så, man blir väldigt mosig i huvudet av att sitta och ta in ny info 10 tim om dagen och lite sömn på det. Har glömt att sriva en massa saker men allt orkar jag inte. Hoppas att jag återkommer inom kort.

Love


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej gumms...Skönt att höra att du lever :) Jag förstår hur du har det, jag satt och lyssna mellan 8.30-17.00 i EN vecka, och var helt dööö :) hoppas att det ändå går bra för dig! Kan tänka mig att barca va häftigt, känner igen känslan man fick på arenan...Jag hoppas att d lugnar ner sig lite så du hinner chilla vid poolen och få lite färg :)...saknar dig!.. bamsekramar. /Annie

2009-04-23 @ 11:09:07
Postat av: John

Yiha Jenny! Låter ju kalas! Men då lär du ju massa :D Tror efter man kommit in i det att man kan göra mer saker å så, så var det iaf för de flesta av oss i london, mkt nytt den första veckan å de flesta va helt slut, men sen jäklar kommer man igång! ;) Skoj med mkt aktiviter oxå, du får nog ut väldigt mkt av det! :D:D Det kommer bli kanoners! Skönt att höra ifrån dig! :) Krääääääm

2009-04-23 @ 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0